جوانی...


...دنيا مال ماست...

اگر كسي نيومد و سري به تنهاييت نزد...مثل يه كوه درد باش طاقت بيار و مرد باش

یه روز عزراییل میره بالای سر یه خانم میگه من باید جونتو ازت بگیرم اماده ای؟؟؟خانمه میگه نه.عزراییل هم میگه نه اجلت رسیده باید بمیری خلاصه هرکاری کرد که عزراییل دوماه بهش فرصت بده.عزراییل هم قبول میکنه و میگه دو ماه دیگه میام و میره. زنه هم میگه ‍‍‍‍‍‍حالاکه اینجوریه باید هر چی مایه تیله دارم خرج کنم.خانمه میره جراحی زیبایی میکنه از مطب دکتر که میاد بیرون ماشین زیرش میکنه و عزراییل میاد بالای سرش زنه هم به عزراییل میگه من که دو ماه وقت دارم چرا ماشین بهم زد و مردم؟؟؟میگه اخی این خودتی چرا قیافت عوض شده خیلی جوان تر شدی نشناختمت...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,ساعت13:54توسط داود حسيني | |