myself!!!


...دنيا مال ماست...

اگر كسي نيومد و سري به تنهاييت نزد...مثل يه كوه درد باش طاقت بيار و مرد باش

 روی نفسهای من نرم قدم میزنی

                                              خوب من خواب من باز به هم میزنی

 

در طلب دیدنت عشق نفس میکشد

ضربدر باطلی روی هوس میکشد

                                          خوب گرفتی به دست باز رگ خواب من

 طبل جنون میزنی در دل بی تاب من

 

با تو وجودم پر از عشق وشکوفایی است

                                          خواب و خیالم همه رنگی ورویایی است

     ثانیه ها را با تو به سر میبرم                                                                   

    زنده به عشق توام تا نفس آخرم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت12:25توسط داود حسيني | |